0

شهر بازی آی ام جی در دبی

بازدید 111

دبی یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است که از همه جای دنیا برای بازدید و گشت و گذار و خرید و…به این کشور سفر میکنند.جاذبه های گردشگری دبی تمامی ندارد و یکی از مهمترین انها پارک سرپوشیده آی ام جی میباشد که در جهان بزرگ ترین پارک سرپوشیده است و انواع سرگرمی ها و بازی های ترسناک و هیجان انگیز را ارائه میدهد.

معرفی شهربازی آی ام جی

آی ام جی بزرگترین مجتمع سرگرمی سرپوشیده جهان است.

این مجموعه با مساحت 140000 متر مربع می تواند در طول روز میزبان 20000 گردشگر باشد. مجموعه ای گسترده از هزاران جاذبه سرگرمی، از جمله انواع ترن هوایی و وسایل سرگرمی هیجان انگیز با موضوع شخصیت های کارتون نتورک و ابرقهرمانان مارول و دایناسورهای متحرک. علاوه بر این، این شهربازی پر از مغازه های مختلف است و سینمای بسیار بزرگی دارد.

شهربازی آی ام جی کجاست؟

پارک تفریحی آی ام جی در مسیر شیخ محمد بن زاید در شهر عربی دبی واقع شده است.

فاصله شهربازی آی ام جی تا پارک آبی وایلد وادی: 28 کیلومتر
فاصله شهربازی آی ام جی تا بازار مدینه جمیرا: 27 کیلومتر
فاصله شهربازی آی ام جی تا مرکز خرید امارات: 26 کیلومتر

دسترسی به شهربازی آی ام جی

با مترو

دنیای ماجراجویی آی ام جی ایستگاه مترو مستقیم ندارد. با این حال می توانید از ایستگاه مترو مرکز خرید امارات با تاکسی به این مجموعه بروید.

از فرودگاه

این مجموعه تفریحی از دو فرودگاه بین المللی دبی به راحتی قابل دسترسی است. یکی فرودگاه بین المللی آل مکتوم در 50 کیلومتری مجموعه و دیگری فرودگاه بین المللی دبی در 30 کیلومتری مجموعه است.

از ابوظبی

این مجموعه تفریحی بیش از آنچه فکر می کنید به ابوظبی نزدیک است. فرودگاه بین المللی ابوظبی تنها 120 کیلومتر با این مرکز فاصله دارد.

تاریخچه شهربازی آی ام جی

پارک تفریحی آی ام جی توسط الیاس و مصطفی گله داری (IMG ) ساخته شد و بخشی از پروژه شهر عرب و دبی لند است که پس از بحران مالی سال 2008 متوقف شد. در آوریل 2014، بانک اسلامی ابوظبی 1.2 میلیارد درهم به این پارک وام داد. آی ام جی در حال حاضر 3.6 میلیارد درهم ارزش دارد.
این مجموعه قرار بود در اوایل سال 2014 افتتاح شود. اما این تاریخ به پایان سال 2014 موکول شد و در نهایت در 31 اوت 2016 افتتاح شد.

امکانات شهربازی آی ام جی

پارکینگ رایگان آی ام جی ظرفیت بالایی دارد.
صندوق امانت هایی که با توجه به سایزشان قیمت های متفاوتی دارند به منظور نگهداری از وسایل گردشگران در مجموعه می باشد.
دستگاه های خودپرداز در ورودی اصلی و در کنار صندوق امانات در بلوار آی ام جی و در لابی ورودی پارک قرار دارند.
در این مجموعه مرکز کمک های اولیه در قسمت دره گمشده آماده مداخله و خدمات رسانی به مراجعه کنندگان می باشد.

قوانین شهر بازی آی ام جی

ورود و خرید بلیط به این مجموعه به معنای تایید قوانین و مقررات خاصی است که برای حفاظت از بازدیدکنندگان و تامین امنیت این مجموعه طراحی شده است. شما می توانید تمام این تمهیدات را از وب سایت رسمی مجموعه دریافت کنید. در زیر برخی از اقلام ممنوعه ای که در پارک مجاز نیستند آورده شده است:

انواع سلاح ها
مواد قابل اشتعال مانند آتش بازی
نوشیدنی های الکلی
مواد مخدر و داروهای غیرقانونی
لباس نامناسب
حیوان خانگی
اسکیت، اسکوتر یا کفش‌های چرخ‌دار
صندلی های تاشو
سلفی‌ استیک و سه‌پایه

ساعات بازدید از شهر بازی آی ام جی و بلیط

این مجموعه تفریحی 365 روز در سال باز است. ساعات کاری شهربازی آی ام جی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:00 الی 21:00 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 12:00 الی 22:00 می باشد. البته ممکن است این ساعات در روزهای مختلف مانند تعطیلات عید فطر و در مناسبت های مختلف متفاوت باشد. بلیط ورودی شهربازی آی ام جی (سال 2021) 325 درهم، بسته وی آی پی 5245 درهم است. برای اطلاعات دقیق تر حتما به سایت مجموعه مراجعه کنید.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.