0

سفر به باکو و چند نکته در مورد آن

بازدید 71

سفر به باکو و چند نکته در مورد آن

شهر باکو،در چند سال اخیر روند رو به رشد خوبی داشته است و تمرکز خاصی بر جذب گردشگر از سراسر جهان کرده است.وجود جاذبه های توریستی بینظیر و زیبا،شهری تمیز و با نظم،آب و هوای منحصر بفرد آن و … از مهمترین دلایل سفر به این شهر است.ما در اینجا قصد داریم به بررسی این موارد بپردازیم تا در صورتی که قصد رزرو تور باکو و سفر به این شهر را داشته باشید،بتوانید اطلاعاتی مفید بدست آورید.

وجود جاذبه های توریستی و تفریحی متنوع در نقاط مختلف باکو باعث شده است تا گردشگران لحظات خوشی را برای خود ثبت کنند.از مهمترین آن میتوان به برج دختر یا قیز قالاسی،کاخ شیروانشاهان،شهر قدیمی باکو یا ایچری شهر،بلوار دریا،سواحل زیبا و … اشاره کرد.

میتوان این شهر را چهارفصل نامید.از آنجایی که جشنواره های مختلف از بهار تا زمستان،در طول سال پراکنده است و گردشگران میتوانند با توجه به علایق خود،هر کدام را که دوست دارند انتخاب کرده و برای لذت برد از آن به این شهر سفر کنند.به عنوان مثال در فصل بهار جشن های مخصوص و سنتی این شهر و کشور آذربایجان،شهرت جهانی دارد که یکی از آن ها عید نوروز است و تا حدودی با جشن های کشور ما همخوانی دارند.

اگر اهل تفریحات تابستانی هستید حتما با رزرو هتل در باکو و در نزدیکی ساحل آن،از تفریحات آبی و دریایی لذت ببرید.به عنوان مثال میتوانید هتل آف باکو یا هتل اسپرینگ را انتخاب کنید.در فصل پائیز انواع و اقسام جشنواره ها و نمایشگاه ها در این شهر برگزاز میشود و بعضی از آن ها نیز وجه ی بین المللی دارند.

در زمستان نیز میتوانید از تور اسکی در منطقه شاه داغ لذت ببرید.همچنین میتوانید در جشن سال نو میلای یا کریسمس در این شهر باشید و لحظات به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.

اگر به صورت گروهی به این شهر سفر میکنید،پیشنهاد این است که با اجاره آپارتمان در باکو،هزینه های اقامت خود را کاهش دهید و سفری کم هزینه داشته باشید.برای صرفه جویی در هزینه های همچنین پیشنهاد میدهیم به رستوران های این شهر نروید و از غذاهای خیابانی باکو استفاده کنید.به عنوان مثال هزینه خوردن یک “دونر” در این شهر،بین 2 تا 3 منات است که خیلی هم خوشمزه است.

فراموش نکنید که برای قدم زدن و شب گردی،به خیابان نظامی بروید و لذت ببرید.

موفق باشید.

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.