0

چگونه در ارومیه سوئیت اجاره کنیم؟

تصویر پیدا نشد !
بازدید 181

ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی و یکی از شهر های مهم مرزی می باشد. شهرستان ارومیه را سلماس از شمال- نقده از جنوب- دریاچه ی ارومیه از شرق- ترکیه از غرب در خود محصور کرده اند.

ارومیه جزو شهر هایی می باشد که چندین قومیت در آن زندگی می کنند اما اقلیت آن ها ترک های آذربایجان می باشند که زبان آن ها ترکی آذربایجانی می باشد. دومین قوم پر جمعیت در ارومیه کرد ها می باشند و غیر از آن ها ارامنه، مسیحی و آشوری ها هستند.

یکی از هنر های برجسته ای که در این شهر رواج دارد موسیقی می باشد که به عاشیق معروف می باشد علاوه بر موسیقی این شهر هنر های دیگری از جمله : قالی بافی ، رودوزی، پیکر تراشی، گلیم بافی، معرق کاری، منبت کاری و ریزه کاری روی چوب هم دارد.

جاذبه های گردشگری ارومیه

شهر ارومیه همه ی مکان های دیدنی و جذاب  تاریخی، مذهبی، گردشگری و طبیعی را یکجا دارد که باعث می شود سالانه میزبان مسافران زیادی باشد. دیدنی های تاریخی ، مذهبی ، گردشگری و طبیعی را یک جا دارد.

از جاذبه های تفریحی این شهر می توان به پارک جنگلی شیخ تپه، پیست اسکی خوشاکوه، پارک تخم مرغی، پارک دانشجو، دهکده ساحلی چی چست اشاره کرد.

شیخ تپه

از جاذبه های تاریخی این شهر می توان به یخچال دوقوز پله، نمایشگاه ابگینه، کلیسای ننه مریم، مسجد جامع ارومیه، خانه انصاری، غار تمتنه اشاره کرد.

کلیسای ننه مریم

جاذبه های طبیعی این شهر هم دریاچه ارومیه، دریاچه مارمیشو، روستای بند، دریاچه دالامپر، آبشارسولک، چشمه اب گرم هفت آباد، گردشگاه نازلو می باشد.

دریاچه دالامپر

شهر ارومیه در منطقه ای سرد سیر قراردارد بنابراین زمستان های آن بسیار سرد است. بهترین زمان سفر به ارومیه بین تیرماه تا اواخر شهریور می باشد که هوای معتدلی دارد.

این شهر دارای رستوران ها و هتل های متنوعی می باشد که مسافران زیادی به آن جا می روند. این شهر به دلیل اینکه یک شهر مرزی می باشد دارای بازار های بسیاری می باشد که بسیار پررونق می باشد و اغلب مسافران به بازار ها مراجعه می کنند.

چگونه در ارومیه سوئیت اجاره کنیم؟

در اوقات مختلف سال به دلیل ازدیاد مسافران در این شهر ظرفیت پزیرش هتل ها پر می شود. همچنین هزینه ی رزرو هتل ممکن است زیاد شود پس اجاره ی سوئیت برای اقامت مسافران بسیار مناسب می باشد.

هزینه اجاره ی سوئیت نسبت به هتل بسیار کم تر است همچنین سوئیت یک حالت خصوصی دارد که احساس خانه ی شخصی را به مسافر می دهد و فضای کافی و مناسب را برای مسافران دارد.

 

قیمت اجاره ی همه سوئیت ها برابر نیست و بستگی به متراژ خانه، تعداد اتاق خواب ها، امکانات و تجهیزات خانه، ظاهر و تمیزی خانه ، نزدیکی به مراکز خرید و مکان های تفریحی ، داشتن یا نداشتن پارکینگ و… بستگی دارد.

برای اجاره ی یک سوئیت خوب در شهر ارومیه بهتر به نکاتی توجه کنید:

  • اولین نکته و مهم ترین نکته این است که شما براساس بودجه ی خود سوئیت مورد نظر را پیدا کنید و اجاره کنید.
  • شما میتوانید به صورت حضوری یا اینترنتی سوئیت مورد نظر خود را از بین سوئیت ها انتخاب کنید و اجاره کنید.
  • برای اجاره ی سوئیت باید به نکات ایمنی سوئیت توجه کنید زیرا این کار یکی از نکات مهم برای پیشگیری از هرگونه مشکل در طول سفر و اقامت شما می باشد.
  • قبل از اینکه بابت سوئیت مورد نظر وجهی را پرداخت کنید مطمئن شوید آیا شخص اجاره دهنده مورد اعتماد است یا خیر؟ بنابراین مشاهده ی کارت شناسایی و یا معرفی شدن فرد اجاره دهنده از طرف یک شخص مورد اعتماد می تواند در انجام این امر به شما تا حدودی کمک کند.
  • بهتر از بعد از پرداخت وجه به صورت نقدی و یا واریزی از صاحب حساب و مالک سوئیت یک رسید دریافت کنید
  • در صورتی که با ماشین شخصی خود به ارومیه سفر می کنید بهتر است سوئیت ای انتخاب کنید که دارای پارکینگ باشد
  • یکی دیگر از نکاتی که هنگام اجاره سوئیت باید توجه کنید این است نظافت واحدها همچون مبلمان، سرویس بهداشتی، حمام‌ و وسایل آشپز خانه رعایت شده باشد زیرا شما با آن ها تماس مستقیم دارید.
  • برگزاری جشن و مهمانی بدون اینکه صاحب مالک اطلاع داشنه باشد ممنوع می باشد و باعث دریافت خسارت و یا تخلیه سوئیت قبل از موعد مقرر آن شود. پس قبل از انجام با صاحب خانه در میان بگذارید.
  • برای بردن هرحیوان خانگی به سوئیت اجاره شده ی خوب حتما از مالک خانه اجازه بگیرید.
  • اقامت در سوئیت و اجاره ی سوئیت برای مدت طولانی با تخفیفات قابل توجهی همراه است.
  • حتما توجه داشته باشید که فشار آب و سیستم های گرمایشی و سرمایشی سالم باشد.
  • بعد از اجاره ی سوئیت شما در مقابل خانه و وسایل آن مسئول هستید پس به خوبی از آن مراقبت کنید تا بعد از تخلیه خسارتی پرداخت نکنید.

برای اجاره آنلاین سوئیت با قیمت مناسب و امکانات کافی می توانید به سایت sepanja.com مراجعه کنید و پس از مشاهده عکس سوئیت و امکانات سوئیت گزینه ی مورد نظر خود را رزرو کرده و به محض رسیدن به مقصد در سوئیت اقامت کنید.

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.