0

اقوام و زبان های رایج در کشور مالزی

اقوام و زبان های رایج در کشور مالزی
بازدید 177

اقوام و زبان های رایج در کشور مالزی

اقوام و زبان های رایج در کشور مالزی را بشناسید !!! همه ما اطلاعاتی کلی در مورد کشور مالزی داریم. مثلا این کشور را کشوری اسلامی در جنوب شرقی آسیا می دانیم. اما از تنوع اقوام و ادیان و زبان های مردم این کشور کمتر آگاهی داریم . بد نیست قبل از سفر به مالزی کمی در مورد اقوام و زبان های رایچ در کشور مالزی اطلاعات بیشتری کسب شود. ما نیز در این مطلب برای علاقه مندان سفر به مالزی این اطلاعات را در مورد این کشور بیان می کنیم.

ابتدا به اقوام عمده مردم کشور مالزی می پردازیم. مالایی ها اولین دسته از مردم مالزی را تشکیل می دهند. اقوام مالایی در حدود سه هزار سال پیش در کامبوج ، شبه جزیره ی مالی و دریاهای جنوبی زندگی می کردند.

این اقوام بیش از نیمی از جمعیت کشور مالزی را تشکیل می دهند و مهمترین گروه در کشور هستند. آنها زبان و فرهنگ مشترک دارند و به شدت به دین اسلام پایبندند. در مالزی ، افراد مالایی ، در بین اقوام و نژادهای مالزی برتری خاصی دارند ؛ به طور مثال برای تاسیس شرکت ، وجود یک شریک مالایی ، الزامی است.

اقوام و زبان های رایج در کشور مالزی

دو قوم عمده هندو و چینی نیز بخش دیگر جمعیت این کشور را تشکیل می دهند. تعداد زیادی از چینی ها و هندی ها در قرن نوزدهم برای اقامت به مالزی مهاجرت کردند. زیرا سیاست های تجارت آزاد بریتانیا در تنگه های مستعمراتی باعث افزایش سرعت توسعه اقتصادی در کشور شده بود. سایر اقلیت های نژادی مثل سریلانکایی ها نیز در این کشور هستند که جمعیت به مراتب کمتری دارند.

در مورد زبان های رایج در کشور مالزی باید عرض کرد که زبان ملی مردم کشور مالزی باهاسا مالايو است و زبان دوم اين كشور انگليسی مي باشد كه در سطح وسيعی استفاده می شود . اینقدر مردم مالزی به انگلیسی مسلطند که شما در این کشور هرگز مشکلی به نام زبان نخواهید داشت. تقریبا تمام رانندگان تاکسی مسلط به زبان انگلیسی بوده و هر جا به مشکل خوردید به شما کمک می کنند.

با تشکر

مجله گردشگری و توریستی – دانستنی های سفر

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.