0

جزیره قشم (راهنمای سفر با قشم گردی)

جزیره قشم (راهنمای سفر با قشم گردی)
بازدید 272

جزیره قشم (راهنمای سفر با قشم گردی)

قشم گردی به آدرس qeshmgardi.com همه اش درباره جزیره قشم است. سایت قشم گردی تا به حال به سوالات زیادی از مسافران و هم میهنان پاسخ داده و حالا برای شما بازدید کنندگان استوا تور چندتا از سوالات متداول را پاسخ می‌دهیم. امیدواریم سفری لذت بخش و بدون هر گونه ابهام به جزیره زیبای قشم داشته باشید.

1- لندیگراف در بندر پل چه ساعتی کار میکنه؟ هر وقت برسیم میشه بریم سوار لندیگراف بشیم و بریم جزیره قشم یا ساعتای خاصی برای حرکت داره؟

لندیگراف در بندر پل به صورت 24 ساعته کار میکنه. و هر موقع از روز یا شب برسید وقتی پر بشه حرکت میکنه. اگر هم پر نشه هر 2 ساعت در شب و هر 1 ساعت در روز حرکت میکنه.

2- میخوام ماشین شخصیمو بیارم قشم. از کجا باید بیارم؟

از بندر پل که حدود 1 ساعت با بندرعباس فاصله داره میتونید ماشین خودتون رو بیارید قشم

3- برای آوردن ماشین شخصی به قشم چه مدارکی میخواد؟

گواهینامه راننده و کارت ماشین

4- چند ساعت طول میکنه تا از بندر پل بیایم قشم؟ از وقتی لندیگراف حرکت کنه تا برسید جزیره حداکثر نیم ساعت طول میکشه و از بندر لافت تا برسید شهر قشم حدود 50 دقیقه.

5- برای ورود به شهر قشم از بندرعباس با قایق چقدر طول میکشه و کرایه اش چنده؟ از بندرعباس تا قشم با قایق حدود 45 دقیقه طول میکشه و کرایه اش بابت هر نفر17500 تومنه.

6- از اسکله قشم تا درگهان چقدر راهه و چند تومن کرایه اش؟

از قشم تا درگهان حدود 20 دقیقه طول میکشه و کرایه اش 5 هزار تومنه.

جزیره قشم (راهنمای سفر با قشم گردی)

 

7- در قشم چه امکاناتی برای اقامت در نظر گرفته شده؟ آیا مانند کیش فقط باید هتل رزرو کنیم یا چادر میشه زد؟

در قشم برای اقامت شبانه انتخابهای زیادی دارید. میتونید هتلهای 2، 3 و 4 ستاره رزرو کنید. مسافرخانه و مهمانپذیر را برای اقامت انتخاب کنید. سوییت های اجاره ای دربستی کرایه کنید و حتی میتونید در کمپ های مسافری چادر بزنید و هزینه‌های سفرتون رو بهتر مدیریت کنید.

البته برای اقامت یکی از بهترین انتخاب ها اقامتگاه های بوم گردی جزیره زیبای قشم هستند. اقامتگاه های بوم گردی قشم  یک سری اقامتگاه هستند که از طرف منطقه آزاد قشم دارای مجوز فعالیت هستند. این اقامتگاه ها امن هستند و تجربه خوبی هستند برای اینکه چند شب با افراد محلی هم صحبت شوید. برای رزرو اقامتگاه می‌توانید با قشم گردی در تماس باشید.

8- آیا قشم فقط برای خرید مناسب است و جاهای دیدنی ندارد؟

جزیره قشم یکی از مراکز توریستی جنوب ایران است و به دلیل دارا بودن ژئو پارک دارای مناظر دیدنی و بکر بسیاری می‌باشد. جزایر ناز، دره ستارگان (فیلم و عکس دره ستارگان در شب را ببینید)، جنگل های حرا، حیات وحش و…

9- آیا قشم غذای محلی هم دارد؟

بله. قشم یکی از مقاصد گردشگری برای کسانی است که علاقه زیادی به غذاهای دریایی و جنوبی دارند. قلیه ماهی، کولی، هواری میگو و ماهی، بریانی گوشت و مرغ و گوبولی و شاورماهای خوشمزه از غذاهای پرطرفدار قشم است.

10- آیا در قشم میشه تور گشت جزیره رزرو کرد؟

قشم گردی برای گشت جزیره تور هم ارائه می کند. همچنین برای کسانی که به گشت در جزیره هرمز علاقه مندند تورهای گردشگری جزیره هرمز هم ارائه می کند.

برای اطلاعات بیشتر درباره جزیره قشم به سایت qeshmgardi مراجعه کنید.

بله. به راحتی میتونید از وبسایت قشم گردی استفاده کنید و تورهای گشت جزیره رو رزرو کنید.

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.