0

شرایط ویزای سرمایه گذاری در استرالیا

شرایط ویزای سرمایه گذاری در استرالیا
بازدید 100

مهاجرت، یک گام خیلی مهم در زندگی هر فردی محسوب می‌شود که با هدف ارتقا سطح زندگی و پیشرفت انجام می‌شود. بدست آوردن موقعیت‌های شغلی و اقتصادی بهتر، برخورداری از خدمات رفاهی مناسب‌تر، استفاده از آب‌و هوای مطلوب، از جمله اهداف رایج افراد برای مهاجرت به استرالیا می‌باشد.

برای یک مهاجرت موفق، باید تمامی ابعاد و جوانب مربوط به آن سنجیده شود. شاید به جرات بتوان گفت که انتخاب کشور مقصد، اولین و مهم‌ترین گام برای آغاز فرایند مهاجرت است. بررسی شرایط و پیش‌نیازهای مهاجرت به کشور انتخابی و فراهم کردن آنها، نیازمند صرف وقت زیادی است. یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای مهاجرت به کشور انتخابی، شرایط مناسب اخذ ویزای آن کشور است.

کشور استرالیا، یکی از مناسب‌ترین کشورها برای مهاجرت محسوب می‌شود و سال‌هاست پذیرای مهاجرینی است که شرایط مهاجرت به استرالیا را دارند. سالانه حدود 100 هزار نفر موفق به مهاجرت به استرالیا می‌شوند.

اقدام مهاجرت به استرالیا از طریق سرمایه‌گذاری، مسیر و راهکاری آسان برای آن دسته از صاحبان مشاغل، کارآفرینان و تاجرانی است که کسب و کار آن‌ها موفق و پررونق بوده و یا در زمینه‌ی مدیریت اجرایی در سطوح عالی دارای سوابق درخشانی می باشند و اولویت آنها همواره سهولت و سرعت انجام امور می باشد. در روش سرمایه گذاری در استرالیا متقاضی و افراد وابسته پس از طی مراحلی، موفق به دریافت ویزای اقامت استرالیا خواهند شد، كه بسته به كلاس ويزا، اقامت مي تواند دائم يا موقت با قابلیت تبديل به دائم باش

آخرین اخبار اجتماعی را در خبری بخوانید

دلیل ترجیح اقدام مهاجرت در سال 97

از آنجا که اثبات تمکن مالی نسبت به دو سال قبل از زمان اقدام خواهد بود، لذا متقاضیان مهاجرت در سال 97 می بایست تمکن مالی خود را نسبت به سال های مالی 95 – 96 و به نرخ دلار دولتی استرالیا اعلام نماید. (2.500 تا 2.900 تومان) با توجه به نوسانات نرخ ارز در سال 97 و احتمال رشد قیمت نرخ ارز دولتی تا پایان سال 97، متقاضیانی که در سال 98 اقدام خواهند کرد می بایست از تمکن مالی بیشتری برخوردار باشند تا شرایط اولیه را محقق سازند، از این رو برای بسیاری از پرونده ها اقدام در سال 97 شانس بیشتری را به همراه خواهد داشت.

ویزای 188 استرالیا

از ابتدای سال 2012 (اول جولای)  ویزای کسب و کار 188 بخشی از Skill Select  مشخص شده است. درواقع متقاضیان نمیتوانند مستقیما تشکیل پرونده بدهند ابتدا باید برای EOI (درخواست نامه اظهار تمایل برای مهاجرت ) اقدام کرده ومنتظر دعوتنامه برای ارسال مدارک بمانند.

این ویزا به متقاضی این اجازه را می‌دهد که به مدت 4 سال بعد از صدور ویزا در استرالیا زندگی کنند که قابلیت افزودن دو سال دیگر به این مدت نیز وجود دارد. همانطور که از نام این ویزا مشخص است متقاضی بایستی ابتدا تاییدیه یکی از ایالت های استرالیا را گرفته و بایستی از طریق یکی از ایالت های این کشور اقدام کند. اگر متقاضی ویزا 188 در طول پروسه ی ۴ ساله خود قادر به انجام کلیه تعهدات خود نباشد امکان تمدید ویزا برای وی به مدت ۲ سال می باشد. هدف دولت استرالیا از ارائه‌ی این ویزا، جذب مدیران و سرمایه‌گذاران موفق جهت بهبود و رونق وضعیت اقتصادی این کشور است. متقاضی به منظور دریافت این ویزا می‌تواند از طریق یکی از 5 زیرشاخه‌ی زیر اقدام کند: دریافت ویزای موقت 188، اولین شرط لازم برای دریافت اقامت دائم از طریق ویزای 888 است. هزینه‌ی این ویزا با توجه به زیرشاخه‌ی انتخابی از 3600 دلار تا 8400 دلار استرالیا متفاوت خواهد بود.

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.