0

مشکل تغذیه مسافران در سفر به شرق آسیا

مشکل تغذیه مسافران در سفر به شرق آسیا
بازدید 104

مشکل تغذیه مسافران در سفر به شرق آسیا

مشکل تغذیه مسافران در سفر به شرق آسیا کدام است؟ جنوب شرقی آسیا کشورهایی بسیار زیبا و توریستی را دارد که طبیعتشان به خصوص هر گردشگری را برای دیدن به سوی خود می کشد. تایلند به ویژه پوکت، پاتایا و بانکوک آن از توریستی ترین مناطق دنیا هستند.

اندونزی و به ویژه جزیره بالی آن نیز مانند بهشتی برای گردشگران هستند. مالزی نیز به عنوان کشوری اسلامی و به شدت زیبا در این منطقه حضور دارد که به ویژه هموطنان ما بسیار علاقه مند به دیدن آن هستند.

در منطقه شرق آسیا نیز کشورهایی بسیار دیدنی مثل ژاپن، کره جنوبی، سنگاپور و چین واقع هستند که جاذبه های گردشگری فراوانی دارند و برای هر گردشگری دیدن آنها بسیار مطلوب است.

اما در اکثر این کشورها مشکلی برای توریستهای ایرانی وجود دارد به نام غذا. این کشورها اکثر در میان آبهای آزاد قرار داشته و اغلب غذاهایشان غذاهای دریایی است که با سلیقه و طبع بسیاری از مسافران ایرانی جور در نمی آید. از این رو در این مطل قصد داریم به اختصار به مشکل تغذیه مسافران در سفر به شرق آسیا اشاره کنیم.

مشکل تغذیه مسافران در سفر به شرق آسیا

اگر به ترکیه  یا دیگر کشورهای اطراف خودمان سفر کنید می بینید اکثر غذاهای محلی خود آن مناطق بابا طبع ما ایرانی هاست و برای ما دلچسب است. اما در شرق آسیا این چنین نیست.

در اکثر این کشورها بیشتر غذاها دریایی است که بسیاری از هموطنان ما اصلا غذاهای دریایی را دوست ندارند. از این رو با مشکلی جدی در تغذیه مواجه می شوند و بایدبه دنبال شعب رستورانهای بین المللی که فست فود ارائه می دهند بگردند.

خوشبختانه شعب این رستورانها در مالزی و اندونزی، از گوشت با ذبح حلال استفاده می کنند. البته به طور کلی این مشکل در مالزی کمتر از سایر کشورهای این منطقه است. زیرا بخشی از مردم مالزی هندو ها هستند و غذاهای سنتی آنها تقریبا غذاهای تند و لذیذ هندی است و در آنها خبری از مواد غذایی دریایی هم نیست.

بهتر است قبل از سفر به کشور مقصد ابتدا در اینترنت به دنبال رستوران هایی باشید که غذای ایرانی دارند تا در آنجا دچار سردرگمی نشوید.

با تشکر 

مجله گردشگری و توریسنی 

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.