0

نکات اجاره خودرو در کیش

نکات اجاره خودرو در کیش
بازدید 175

گردشگران در مقصد سفر خود نیازمند وسیله نقلیه هستند تا بتوانند تمامی دیدنی های آن شهر را مشاهده نمایند. در سفر به کیش بهترین گزینه اجاره خودرو است. با اجاره خودرو در کیش می توانید یک خودروی بسیار خوب را بدون راننده در اختیار گرفته و در طول مدت اقامت خود در کیش، همه جای این جزیره زیبا را با آن بگردید.

به منظور کرایه خودرو در کیش باید اصل گواهینامه و کارت ملی خود را ارائه داده و یک فقره چک یا وجه نقد را به عنوان ضمانت به کرایه دهنده اتومبیل ارائه دهید که مبلغ آن بسته به نوع خودروی انتخابی شما متفاوت می باشد. سپس قرارداد میان شما و شرکت مجری اجاره خودرو در کیش منعقد می گردد. مبلغی نیز بابت جرائم احتمالی راهنمایی و رانندگی به مدت مشخصی نزد اجاره دهنده خودرو باقی می ماند و پس از مشخص شدن وضعیت خلافی خودرو به شما پس داده خواهد شد.

نرخ اجاره خودرو در کیش برای هر نوع خودرو در طول سال می تواند متفاوت باشد. برخی زمان های سال به علت هجوم گردشگران به کیش و کمبود خودروی مورد نظر شما، ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری برای کرایه خودروی مورد علاقه تان بپردازید.

به طور معمول اجاره خودرو ها به صورت روزانه یا 24 ساعته می باشد. شما می توانید برای تعداد روزهای سفرتان به کیش از ابتدا تا انتهای سفر قرارداد اجاره خودرو را تنظیم نمایید.

باید در نظر داشته باشید که هزینه بنزین بر عهده شما خواهد بود. پمپ بنزین در جزیره در دو منطقه گلدیس و فارور قرار گرفته است. یکی از ویژگی های جذاب کیش، نظم بالای رانندگی در جزیره است.

در جزیره کیش قوانین راهنمایی و رانندگی بسیار سفت و سخت اجرا می شود و جریمه ها در کیش 2 برابر سایر نقاط کشورمان است.

پس باید نکاتی را برای رانندگی در کیش در نظر داشته باشید. به عنوان مثال توجه کنید که بوق زدن در کلیه معابر ممنوع می باشد. زیرا آلودگی صوتی به هر نحوی در این جزیره ممنوع است. استفاده از کمربند ایمنی نیز الزامی بوده و تخلف از آن بشدت جریمه می شود.

ریختن زباله به خارج خودرو نیز تخلف محسوب می شود. همچنین اگر خودروی خوبی اجاره کردید فکر نکنید می توانید با هر سرعتی با آن در کیش رانندگی کنید. زیرا حداکثر سرعت مجاز در معابر اصلی کیش بر اساس تابلوهای نصب شده، در نوار سیاحتی جزیره، 50 کیلومتر بر ساعت است.

برچسب‌ها:, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.