0

کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟

کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟
بازدید 147

کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟

کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟ دبی شهری بسیار مدرن است که جاذبه های گردشگری فراوانی دارد که به جز ساحل زیبای خلیج همیشه فارس، بقیه آنها خدادادی نبوده و ساخته دست بشر با هزینه بسیار زیاد هستند.

یکی از دیدنی های دبی به خصوص برای ما ایرانی ها که عاشق خرید هستیم، مراکز خرید است. دبی مراکز خرید بسیار پرتعداد و متنوعی با ویژگی های مختلف دارد. اما برای کسی که تا به حال دبی نرفته و قصد سفر به دبی را دارد سوالی وجود دارد که کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟

لازم است برای جواب به این سوال چند تا از بهترین مراکز خرید دبی برای خرید مناسب و به صرفه را با ویژگی هایشان معرفی نماییم …

یکی از این مراکز خرید دراگون مارت است. مرکز خرید دراگون مارت یا همان بازار اژدها که با نام‌های اژدهای دبی  و بازار چینی‌های دبی  نیز شناخته می‌شود، حدود ده سال است که کار خود را شروع کرده است.

کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟

مرکز خرید دراگون مارت شامل نمايشگاه‌ها، فروشگاه‌های متنوع و رستوران‌ها و شرکت‌هایی است که در زمینه محصولات چينی فعالیت دارند. معماری جالب و زیبای مرکز خرید دراگون مارت، به نوعی یکی از جاذبه‌های این مرکز خرید به حساب می‌آید.

به راحتی می‌توان انواع محصولات چینی ارزان قیمت، البته با کیفیت مناسب، را در این مرکز خرید یافت. دراگون مارت در خارج از شهر قرار گرقته است و حدود نیم ساعت طول می‌کشد تا از مرکز شهر به آن رسید.

مرکز خرید مشهور ابن بطوطه یکی از منحصر به فردترین مراکز خرید دبی است که علاوه بر ارزان بودن، جاذبه‌های گردشگری خاصی نیز دارد. این مرکز خرید بزرگ دارای شش بخش اصلی است : مصر، هند، چین، اندلس، ایران و تونس. نکته جالب درباره هر یک از این بخش‌ها معماری آن‌هاست.

کدام مراکز خرید دبی مناسب هستند؟

چرا که معماری هر یک از این بخش‌ها الهام گرفته شده از این سزمین‌ها است که ابن بطوطه به آن‌ها سفر کرده است. اسم این مرکز خرید نیز از این گردشگر عرب گرفته شده است.

با رفتن به هر یک از این بخش‌ها فرهنگ و آداب و رسوم آن کشور و مردم آن در ذهن شما مجسم خواهد شد. مرکز خرید ابن بطوطه مساحت زیادی داشته و علاوه بر تعداد زیادی فروشگاه، حدود ۵۰ رستوران و ۲۰ سینما نیز در آن فعالیت می‌کنند.

امیدواریم ایرانگردی را اولویت سفر قرار دهید و بعد از ایرانگردی به سراسر دنیا سفر کنید و لذت ببرید …

با تشکر

مجله گردشگری و توریستی 

نظرات کاربران

لطفا از ثبت لینک ( با هدف بک لینک ) خودداری کنید تا به سوالات شما پاسخ داده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.